NLhave | Eigendom. Waarde. Potentie.

Hanze Hogeschool

Eigendom. Waarde. Potentie.

NLhave uit Den Haag werkt internationaal aan de ontwikkeling en exploitatie van havens, bedrijventerreinen en industriele gebieden.

Bij de ontwikkeling en exploitatie van locaties en gebieden staat eigendom, waarde en potentie centraal. NLhave richt zich op de achterliggende processen, bijvoorbeeld in de rol van interim manager van een ontwikkeling, transactie adviseur, taxateur of als mediator bij een conflict. Voor het zoeken van een oplossing of idee is ruimtelijke kennis en marktkennis nodig. NLhave combineert gedegen kennis van economie en ruimte.

Naming

In een intensieve brainstorm sessie werden de merkwaarden geformuleerd, die uiteindelijk tot de naam NLhave hebben geleid. ‘Have’ verwijst naar 'have en goed’ in de zin van eigendom. De Nederlandse oorsprong van het bedrijf wordt onderstreept door NL in de naam te verwerken. Nederland is internationaal gezien een begrip op het gebied van gebiedsontwikkeling en watermanagement.

Design
NLhave is een nieuw bedrijf, echter met founding partners met een grote internationale ervaring. De merkwaarde ‘vertrouwen’ is een vereiste in het zakendoen op het hoogste niveau. Het ontwerp van het logo ondersteunt de eigenschappen stabiliteit en ervaring. Geen ‘fancy start up’, maar gedegen, ervaren en in bezit van gespecialiseerde kennis.

Hanze Hogeschool
Hanze Hogeschool

Share by: